راهنمای خرید

راهنمای خرید اسکی اسلالوم

همواره سه دسته اسکی باز بر اساس شرایط محیطی و امکانات وجود دارد.
دسته اول کسانی هستند که در کورس اسلالوم و مسابقات اسکی فعال می باشند. اسکی این دسته می بایست علاوه بر پاسخگویی به فرامین اسکی باز، توانایی تحمل فشار بالا و چرخش سریع داشته باشند. محصصولات برند اچ-اُ شاخه سیندیکیت به این دسته اختصاص دارد.
دسته دوم افرادی هستند که گاهی در کورش اسلالوم اسکی می کنند و گاهی نیر بصورت آزاد پیچ می رنند. این اسکی بازان آرزو دارند که مهارت خود را در کورس افزایش دهند ولی اغلب در جایی اسکی می کنند که کورس اسلالوم وجود ندارد. این گروه علاقمند به پیچ های تند و آب پاشی زیاد هستند. از اینرو  اسکی مورد نیاز آنها می بایست همه کاره و مفید باشد. محصصولات شاخه کراس اُور برند اچ-اُ به این دسته اختصاص دارد.
دسته سوم، ورزشکارانی هستند که در دیاچه های عمومی، رودخانه ها و آبهای آزاد اسکی می کنند. اسکی مناسب این گروه می بایست توانایی برش آب را داشته و راندنی نرم، آزاد و خوب ارائه دهد.
فروشگاه اسکی روی آب با بررسی اسکی بازان کشور عزیزمان، پیشنهاد خرید اسکی های کراس اُور را به اکثر ورزشکاران دارد. با این حال توصیه می کند، همواره با اطلاع از سطح اسکی و امکانات مکان خود، به اطلاعات فروش تولید کنندگان محصولات اسلالوم، مراجعه نمایید.
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *